lalalagu ;)


December 13, 2010

tolong aku :(



ya Allah
aku rasa macam nak nanges je
tapi aku tahan
aku cube untuk bertahan
aku taknak nanges
aku tension sangat sekarang
aku tak tawu apa patut aku buat
aku tak nak susah kan mak ayah
dah la mak ayah tengah busy pasal kenduri kahwin angah
pasal hal sekolah hakim lagi
sebabb dia dapat sekolah lain
ayah nak kene tukarkan sekola taman u


huhhh !
penat aku fikir
aku benci tengok surat tuu
menyampah
saket hati
macam nak bakar pon ade
bila aku tengok surat tuh
aku macam nak nanges
:'(

aku taknak pergi
tolong lah faham
:'(
orang orang yang kenal aku je tawu nape aku tak boleh pergi
bukan saje saje aku tak nak pergi
aku tak nak mudaratkan diri aku lagi
dan aku takot aku tak boleh bertahan 
:'(


semalam lepas mak cakap dah dapat surat tuh
teros aku takde mood
dah malam mase mesej dengan muncet
aku try happy2 kan balek diri aku
then aku dah oke
tapi bile bangun pagi
aku depressed balek


tolong aku
T_____T