lalalagu ;)


December 21, 2010

plkn lagi (last aku cerita pasal plkn kot)



hell-o peeps !
heee
sory, dah lama tak jenguk belog kesayangan aku ni
aku busy bangat ya ampunnnn
yelaa,
hari jumaat tuh dengan angah kawennye
hari sabtu sanding
semalam pergi medical check up
ohh ya, nanti aku up date pasal angah kahwin tuu
gambar2 banyak belom disusun
dan sekarang aku kene carik lagu mase angah berarak masok dewan nanti
tengah2 carik lagu,
kaklong suroh buat surprise kat angah
kitorang nak buat video pasal dia kawen hari tuh
n masokkn gambar dorang mase dorang couple2 duluu
heee
kaklong suroh aku buat sebab dulu aku pernah buat untuk presentation F1
aku pon tak kesah buat sebab aku memang minat buat bende2 tuhh
ghee~



err kejap
sebenarnya aku nak cerita pasal lain
tapi kenapa intro pasal angah ni ?
HAHA
aku sebenarnya nak cerita pasal plkn
ingat tak entry aku yang before2 nie
aku rase macam nak nanges je sebab aku dah dapat surat plkn
sampai rase menyampahh bila tengok surat tu
hahhh !
lepas ni aku dah tak yah gi .
hooorayyyyyyyyyyyyyyyyy !!
semalam aku buat medical check up kat klinik kesihatan kulai
em agak ramai la jugak
so kene la menunggu dalam setengah jam
lamaa nyahhh
dah la aku tak sarapan lagi
hakim dah bising2 kat aku
ishh, tak pasal2 je kan aku kene dengan hakim


then macam biasa
nurse ambik ukuran tinggi, berat
check mata rabun ke tak
pastu nak masok bilik pegawai kesihatan tuu kene tunggu lagi
penat kot nak tunggu
dah masok tuh
aku diam je
mak aku yang banyak bercerita
haha
dia cakap la nape aku tak boleh pergi sume bla bla bla
aku ni memang tak boleh kene panas
ape lagi main tanah2 tuu
maken terok kot sakit aku nanti
then doctor pon cakap aku MEMANG TAK BOLEH pergi
hahhh, tersenyummmm lebarrrr la aku
HAHA



by the way, aku takde lah tak nak pergi sangat
(choyyy bajet cakap macam nie lepas dah tawu tak layak pergi HAHA)
aku teringin gak nak pegang senapang tu hahh
pastu wat aktiviti2 tuu



fuhhh !
smart gilaaa kan dapat pegang senapang tuhh
tak pe la bukan rezeki aku
takkan aku nak pergi 3 bulan tu semate mate nak pegang senapang tuh
gilaaa apa. hehee

pastu semalam aku cakap dengan ayap yang aku dah tak yah pergi plkn
dia kate buat rugi je aku nanges
yela, mase aku dapat tahu aku kene plkn aku nanges
mase dapat surat pon aku dah down gilaa
dia kate 

'bazir ayeq mata hanggg je nanges sebab plkn tuh
baik kaw nanges untuk bende berfaedah siket'


haha
memang lah betol membazir je air mata aku
tapi dah bende tuh bukan aku yang control
sendiri rasa sedihhh taw
hee
apeapepon
yang penting,
aku dah dikira TAK LAYAK untuk ke plkn
sesape yang layak tuh tak yah laa nak tanya2 aku camne aku boleh jadi tak layak
korang elok2 k kat sane
(dengki2 HAHA)







lavenderever
xoxo