lalalagu ;)


December 9, 2010

exam !





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!
HAHAHAHHAHAHAHAHA

AKU BUKAN BUDAK SEKOLAH LAGI !!!!
PERCAYALAH ATUL !!
WEEEEEE



wehhh, macam orang gile je kan aku ?
hahaa
siyes, lepas exam bio semalam
ramai ramai jerit same same
macam nak runtuh dah sekolah taman u tuh
bukan setakat sekolah
satuu taman u sekali dengan taman2 aku dengar
gile tak gile kitorang jerit
hahaa
aku sampai sekarang macam tak percaya
aku dah tamatkan zaman persekolahan aku
macam dalam mimpi
3 minggu exam macam dah tak rase pape
padahal sehari before nak exam bio tuh
aku rase mase berjalam lambat gilee
jup2 tengok jam mase tengah stadi
mase exam bio pulak
jawab siket, tengok jam lagi
bile nak habes paper
sekarang hamekkk kaw
jadi 
PENGANGGUR TERHORMATTTT UUUUUU !! 
hahaaaaa


mehhh review ape jadi mase exam aku rituhhhhh
weeee~


Bahasa Melayu
hmmm, not bad laaa
aku dah buat sungguh sungguh dengan jaya kumaresan nyaaa
but still risau kot
sebab aku buat soklan yang tak ramai buat
nak tawu aku buat soklan ape ?
peranan aku sebagai PENGAWAS dalam membentuk disiplin. haha
yang pengawas pon tak buat soklan tuhhh howkayhhhhh
hahaa
mostly buat soklan peranan terhadap ibu bape
aku nak buat yang tuh tapi tah laa
more idea kepada soklan tadi
and yang menyakitkan hati jantung paru aku nie
soklan bm paper 2 bocor
what the fishh ?!!!
bocor2 pon aku patut tawuuuu laaa
choyyyy
but salah aku la tak bawak nset gi sekola
farid pulak memang dah kol aku beratus kali sebab nak bagi tawu soklan bocor tuh
tape lahh
mak cakap memang bukan rezeki aku
terime seadanyeee tul oii




BAHASA INGGERIS
lalala
bi ? paper 2 muchhhhhh muchhh better than paper 1
haran gi takotkan kitorang pasal paper 1 tuh
mom dia kate (pn Shanti) kalau ramai yang buat soklan story2 tuh
nanti salah siket turun band
entah lahh
tataw nak caye haran gedik nie tak
hishhh
papepon, aku kene doa banyak
aku want A for bi so badly :(



SEJARAH
yeayyyyyy ! alhamdulillah.
target yang farid bagi keluar
thanx gile kat kaw
kalau kaw tak cakap suruh tengok peta tamadun2 tuh
konfem momfem aku tak boleh jawab
yelaaa, selama nie aku tawu pulak kedudukan sebenar tamadun2 tuh kat mane kat peta tuh
tapi beberapa minit nak exam sempat tengok
sekali soklan pertama paper2 keluar pasal peta tamadun
memang alhamdulillah sangat2
and essay agak oke laaa
gorang habes2 essay tuh
tapi aku goreng tak hangus eaaa
goreng yang berkaitan je. hee
tapi aku tanak overconfident
still target A for sejarah :)




MATHEMATICS
not bad jugak laa
ramai yang cakap paper 1 nie aras susah
aku pon dapat rasekan
tapi alhamdulilah
aku dah buat yang terbaik
paper 2 pon
aku harap paper 2 boleh dapat full mark :)




AGAMA ISLAM
paper 1 boleh boleh lahhh
masok paper 2
hamekkkkkkkk kaw !
keluar segala tajwid ape tahhh
sudaa sume tak boleh jawab
choyyyy !
hilang 3 markah !
naseb baik lembaga baik siket nak bagi 1 markah free kat kitorang sebab dia tanya iqlab je
wahahaaa
keluar dewan je, ustazah pon ta sangke keluar tajwid tuhh
ishhhh, tape laa
redha je laaa.


ADD MATH
hmm, paper 1 agak oke la bagi aku
aku try jawab sume soklan
cume tataw betol ke tak je
aku rase aku macam dah terbalek dengan kawan kawan aku
bukan ape
ramai kate paper 2 lagi oke dari paper 1
tapi aku rase sebaliknye
mase buat paper 2 tu, 
aku rase masa macam tak cukup
macam nak tmbah setengah jam je lagi :(
tapi aku sempat2 kan la jugak
balek tuh, aku nanges sebab frust
bile mak dengar aku cakap susah
mak pon dah tak cakap ape
aku asek pikir aku nie belajar 2 tahun add math
kalau tak dapat A tataw lahhh :(



FIZIK
paper 1 okee, paper 2 geleng2 sket, paper 3 angguk2 siket
hahaaaa
paper 2 keluar cro
eeiii, aku dah la memang ta suke cro tuu
tapi aku main taram je laaa
agak2 penanda baik hati, dapat la markah
hmm.
paper 3 alhamdulillah oke
sebab mase lepas solat zohor kat surau
kitorang belek la experiment2
tak tawu dah nak target ape kat paper 3 sebab sume dah keluar paper 2
then bace la pasal ticker tape
alhamdulilah keluar :)



CHEMISTRY
yeahhh ! fav subject.
mase nak exam chem nie
sume dah hooray2 sebab tinggal satu subject je lagi
heee
chem agak okeee laa.
cume paper 3 yang exp tuu aku risaw siket
ade cacat cela siket la exp aku tuh :(
A+ plisss
aku taknak hampakan cikgu hidayati
yelaaa, asal lepas habes paper je
cikgu mesti tanye aku boleh jawab tak
nampak gile kan dia harap kat aku dapatkan A+ untik dia
cikgu jangan berharap sangat ea
saya takut hampakan cikgu :'(



BIOLOGY
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
last paper nie !!
keterujaan kitorang memang dah kemuncakkk
hahahaa
lepas paper 2 je kitorang dapat majalah 
patuu teros tak stadi untuk paper 3 punye
sebab dok tengok majalah
teruje lahhh sebab banyak gambar kami2 5sn1 
heee
gambar pon cantek habess
aku memang puji habes la ajk and editor
(mentang2 la editor tuh umi, puji habes2 la kan, hehee)
aku engat lagi, umi sampai tension2 pasal majalah nie
tak pe laaa
yang pastiiii majalah tahun meletop mantop gituuuuuuuuu
heeee !
eh balek kepada paper 3. hahaa
experiment paper 3 aku goreng lagi
sampai tak tawu la rencah yang aku goreng tuh sesawai tak
hahaaa
engat aku je yang gorang2 nie
ayap pon sameee
heeee



akhirnyaaaaaaaaaaaa
tamat la jugak cerita aku sebagai budak sekolah
no more gosok2 baju skolah tengah2 malam
no more lilin2 kan tudung
no more buku
no more stay up malam2 untuk stadi
(stay up untuk bende laen tape, HAHA)
no more exam


but the hardest part are
no more muke sexy haran :(
no more lawak bodoh haran
no more bunyi pelik2 haran
walaupon kaw annoying sebab suke kacaw kitorang
tapi kalau kaw tade
sunyi kelas
walaupon tangan kaw tuh perosak barang orang
tapi kaw still paling best


kitorang sume nak cekik haran
hahaa


omg
tak samapi 24 jam
aku dah rinduuu korang :(
nanti aku buwat post khas untuk korang k.


and not to forget !

from left : adelyn, chun, seng, mun kong, jonathan

no more mun kong hensem and
no more chun seng comel
T_____T
p/s : mun kong buwat peacee laaa ! hahaaaa











lavenderever,
xoxo