lalalagu ;)


December 16, 2010

hang out with my lesbo !




heyyyy u o0llss !!
apa kabar ?
hahaa
hari aku happy je
sebab ade benda best jadik kat aku malam tadi
tapi buat mase nie bende tuh rahsiaaaaaa
nantii bila tiba masanya
aku publish pasal tuhhh oke
hee~


hari selasa tuh lepas aku balek dari key ell
aku keluar dengan lesbo aku
sape lagi kalau bukan cik zaliha kite
rinduuu gilaaa kot aku dengan dia
last jumpa masa lepas raya tuu
lame tak lame nyahhhhh !
dia nie bezfren aku since form 2
same dengan wanee


kitorang nak keluar tu pon plan pagi tuh gak
tak agak agak betol la lia nie
gi kejot aku pukol 9
da la malam, ehh pagi tuh aku tido kol 6
haha
dia kol ajak keluar gi cs
aku pon angguk2 je laa
sebab bila lagi kan nak keluar
lepas nie aku busy kot kalau siang


then aku kol si wanee nie tak dapat2
sampai pukul 10 lebeh tak dapat2
aku dah pelik
tak kan mak cik nie tak bangun lagi
mustahil la kan
sekali mase aku tengah makan kfc dekat jusco tuh
wanee kol
dia cakap dia tengah ceramah kpp
ceitttt
wanee dalam diam diam pegy kpp tak bagi tawu aku
aku nak pergi ceramah dengan sape
bosan kot sorang sorang
lia mesti wat kat bandar
sebab dekat dengan ofis cik zul
em tak pe lah
pandai pandai la aku hidup
hee~
so kesian wanee tak dapat ikot kitorang
padahal mase exam tuh dah plan dah nak keluar tengok ngangkung same2
choyyyy ~


kitorang sampai cs pon around 12 lebeh cmtuh
beli tiket pukol 1.10
then jalan jalan carik aksesori yang aku nak pakai mase angah kawen nie
kite mesti glam2 yeee nyahhh ~
HAHA
tapi nie survey2 je dulu
lepas wayang baruu beli



lepas keluar wayang tuh baru la aku beli bende2 tuh
aku beli gelang dengan rantai
and lip gloss 
cantek nyah warne tuhhh !
lia pon beli
murah sebab ade promotion time tuh
dah jalan2 lapar kot
gi beli j-co
aku nie tak suke sangat j-co
big apple lagi sedapp
tapi layan kan ajeee
=)



balek tuh cik zul ambik
jimat duet bas 
yeayyy !
sayang cik zul
HAHA
dalam kereta cik zul asyik perli aku yang nak kahwen
tah pape je kan
hehee







p/s : dun be sad k sayang
aiman tinggal kan lia untuk kebaikan u o0lss
balik balik aussie jadik isteri doctor
bestt tuuuu !
chill k dear ! =)










lavenderever
xoxo